لوح فشرده ' نبرد سوسنگرد ' رونمایی شد



لوح فشرده نرم افزار ' نبرد سوسنگرد ' شامل مجموعه فعالیت های رسانه ای انجام شده در بزرگداشت حماسه فتح سوسنگرد به همراه بخشی از اسناد و مدارك كه نشان دهنده نقش مقام معظم رهبری در این عملیات است رونمایی شد. 
به گزارش روابط عمومی، این لوح توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید شده و  با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رونمایی شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم گفت: عملیات آزادسازی سوسنگرد حركتی ارزشمند در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ' محمدعلی آل هاشم' افزود: در همایش ها و مراسم بزرگداشت این عملیات كه امسال با تدبیر ستادكل نیروهای مسلح و همت فرماندهان عالیرتبه ارتش و سپاه در كشور برگزار شد،مردم نسبت به ابعاد گسترده این عملیات و نقش ویژه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در این حماسه بزرگ آشنایی بیشتری پیدا كردند.
وی با تقدیر از تلاش و همت رسانه‌های جمعی در انعكاس ویژه برنامه‌های برگزار شده در سالگرد حماسه سوسنگرد گفت: تاثیر رسانه ها در ارتقاء توان روحی و رزمی مدافعان حریم استقلال و امنیت كشور بر هیچ كس پوشیده نیست.
حجت الاسلام آل هاشم تاكید كرد: ما موظف هستیم در جهت رفع موانع فعالیت های اثر گذار رسانه ای در سطح نیروهای مسلح تلاش كنیم تا مردم كشورمان با نقش حساس جان بركفان نیروهای مسلح در حفظ و حراست از كشور اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این مراسم با تقدیر از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دلیل نقش موثر و تلاش وافر در برپایی مراسم بزرگداشت حماسه فتح سوسنگرد بویژه تاكید بر نقش محوری مقام معظم رهبری در این حماسه بزرگ گفت: بنیاد حفظ آثار همچنین از رسانه های جمعی به دلیل عملكرد شایسته در انعكاس این حماسه قدردانی می‌كند.
سردار سرتیپ'داود غیاثی راد' از صدا وسیما بویژه برنامه روایت فتح، خبرگزاری ها، مطبوعات و شبكه بین المللی سحر، سایت تبیان، وبلاگ نویسان برتر و برگزیدگان پیامك های دفاع مقدس به دلیل ارایه آثار و انتشار اخبار مربوط به حماسه آزادسازی سوسنگرد تقدیر كرد.
براساس این گزارش، در پایان این مراسم از لوح فشرده نرم افزار 'نبرد سوسنگرد' رونمایی و از رسانه‌های برتر در عرصه دفاع مقدس بویژه حماسه فتح سوسنگرد نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 
تنظیم: هومن بهلولی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط یوسف طرفی سعیداوی در پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:سوسنگرد,

ساعت 11:17 بعد از ظهر.<-PostCategory-> - لينک ثابت